Gönderen: habermerkezi | Ekim 6, 2008

Yeni Oluşum Hareketi

“Siyasetin toplumsal taleplere dayalı olarak var olabileceğine ve gelişebileceğine inanıyorum. Siyasette önüme hiçbir sınır çizmiyorum. Halkın beklentisi hangi noktaya ulaşırsa ona cevap vereceğim”

Vodpod videoları artık kullanılamıyor.

Yanıt

  1. Sayın Başbakanım;
    Sizi Türkiye’nin yeni başbakanı olarak görüyorum,inşallah bu yakın gelecekte gerçek olacak.Allah yolunuzu açık etsin her zaman sizinleyim,umudumuzsunuz,lütfen bizi yalnız bırakmayın.
    Ayrıca doğu ve güneydoğuda ki öğretmenlerin sorunlarına ve öğrtmenlerin genel sorunlarına çözümler getireceğinizi umuyorum.inşallah göreve geldiğimizde genç ve işinin ehli kadrolar olarak Milli Eğitim’de görevi devralacağız.
    Başarılar,partinin adı BÜYÜK TÜRKİYE PARTİSİ olsun.Allaha emenet olun…

  2. halkın beklentisi siz ve sizin gibi açık yürekli cesur dürüst siasetçileri beklemektedir ekonomi anlayış ve yüksk derecedeki tecrübe bilgi birikiminiz ve liderlik sıfatlarınızla türk insanının ve türkiye nin ihtiyacı vardır teredütsüz siyasi parti kurmalısınız ve lideriğinizde türkiyenin kalkınma hamlesine başlamanız gerektiğine inanıyor rabim yar ve yardımcınız olsun diyor saygılarımı sunuyorm yanındayız

  3. YORUMLARINIZI LÜTFEN GERÇEK İNTERNET SİTEMİZ OLAN
    http://www.yeniolusumhareketi.com ‘ a BIRAKINIZ.

  4. “Yeni Oluşum”; mevcut siyasi partilerin yapılanmalarına paraelel bir çizgide olup da, sadece ismiyle mi yeni bir oluşum olacak? Yoksa, mevcut siyasi partilere alternatif oluşturabilecek bir yapılanma ve vizyona sahip bir oluşum mu olacak? Temennimiz, ikincisi tabii ki.

  5. ABDULLATİF ŞENER…..ALTERNATİF PARTİYLE İKDİDARA YÜRÜMELİ…..

  6. sayın bakanım ben 1962 bursa doğumlu siyasete dyp 1989 yılında demirtaş belde gençlik kollarında başladım 1994 yerel srçimlerinde demirtaş belediye meclis üyesi seçildim 1997 yılında belde başk seçildim 7 yıl bu görevi başarıyla sürdürdüm 1999 seçimlerinde ekibimle birlikte yeniden meclis üyeliğine seçildim 2003 yılında osmangazi ilçesi teşk tan soruml başk yard seçildim patimizdeki lider sorunu nedeniyle aktif siyaseti bıraktım sizin parti kurmanızı bekliyorum gönülden sizinle çalışmaya varım ve benim gibi binlerce insan varki sizin şaibesiz temiz insanlarla parti kurmanızı bekliyor biz demirtaş teşkilatı ve belediye başkanımız mümin tüfek dahil olmak üzere gönülden tam destek vermeye hazırız bursa daki demokrat hareketinin tolantılarına başından beri katılıyorum butoplantılarda sy bakanımız ertuğrul yalçınbayır sy vekilimiz şerif birinç ve diğer arkadaşlarımızla çok verimli çalışmalar yapıyoruz. yerel seçimlerden sonra ülkemizin ihtiyacı olan her görüşü içinde barındıran özellikle sizin başında olduğu yeni partiye çok acil ihtiyac var kuracağınız parti halkımız arsında dillenmeye aylar önce başlandı ve olgunlaştı ne zaman kurulacak bu pati bir an önce kurulsun ak partiye ve bu kötü gidişe önce mualefet ilk seçilerde de iktidar olacak tek isim gösteriliyorsunuz halkımızın umudu olduğunuzu bu umudu boşa çıkarmayacğınıza eminim allah çıkaçağınız bu meşakkatli ama şerefli yolda yardımcınız olsun
    en derin saygı ve sevgilerimle. şaban AKSOY
    tel.0532 323 79 91
    iş. 0224 262 34 35

  7. sayın başkanım artık bundan sonraki oturumlarda AKP kurucusu ve eski bakanlardan Abdüllatif Şener olarak değil Türkiye Cumhuriyetinin Sayın Başbanı Abdüllatif Şener olarak duymak istiyoruz.Verilecek her göreve talip olduğumuzu sizinle ve ekibimizle güzel günler göreceğimizi sizin devlet geleneklerini dahi bilgilerinizle bu ülkeden ve milletimizden esirgemeyeceğinizi kuracağımız partinin milletimze hayırlara vesile olmasını dileriz.

    Saygılarımla
    Hacı YILMAZ

  8. SAYIN BAŞKANIM BEN SİLALLI KUVVETLERDE UZUN YILLAR ASTSUBAY OLARAK GÖREV YAPTIM.DAHA SONRA 16 NİSAN 2007 YILINDA EMEKLİ OLDUM. YENİ KURULACAK PARTİMİZDE KURUCULAR KURULUNDA GÖREV YAPMAK İSTERİM.TAKTİRİNİZE BIRAKIYOR HABERİNİZİ BEKLİYORUM.

  9. Sayın başkanım,
    sizin gibi onurlu politikacılara bu memleketin gerçekten ihtiyacı var.Yolunuz açık olsun

  10. Sayın Başkanım
    Tek isteğimiz sizin siyasete dönmeniz ve sizi başbakan olarak görmek istiyoruz.
    ben konyada görev yapıyorum.her zaman emrinize amadeyim.sizin istekleriniz bizim için emir telakki eder.
    eğer beni bir göreve layık görürseniz.sizi utandırmadan ve size sağlam donelerle hizmet ederim.

  11. sayın başkanım yeni oluşumunuzla halkı mutlu ve geleceğe güvenle bakmasını sağladınız oyum tereddütsüz sizedir türkiye için hayırlı olsun

  12. Sayın Başkanım Ben Sivastan yazıyorum siyasetle hiç uğraşmadım ama sizin gibi değerli bir devlet adamını bir Bakanı Sivas kaybettiği zaman etrafınızdaki menfaatcilerin vefasızlığı bende size karşı bir görev aşkı uyandırdı.Gerçi bu koltuk onlarada kalmadı bu oluşumda sizi utandırmadan her türlü hizmete bende varım

  13. Sayın Abdullatif ŞENER hocam..
    Bir Başbakan yardımcısı olarak,Büyük Türkiyemizin sayılı 3. şahsiyeti iken, inanıyorum ki hükümet ve partiniz içerisinde görmüş olduğunuz yanlışlıklar, olumsuzluklar ve ülke çıkarlarına ters düşen tutum ve davranışlar sebebiyle, büyük bir fedakarlık örneği sergileyerek bulunduğunuz makamdan feragat edip tekrar “öğretmenlik” görevine döndünüz.
    Bu davranış biçiminiz, benim ve benim gibi ülkesini seven çoğu vatandaşlarımız için son derece heyecan verici ve bir o kadar da gurur verici, aynı zamanda da tüm siyasilere örnek teşkil etmesi gereken bir davranıştır. SİZİNLE GURUR DUYDUK SEVGİLİ HOCAM..
    Bu davranışınızla; sizin ne kadar dürüst bir insan, dürüst bir siyasetçi olduğunuzu, Ülkemiz çıkarlarına ne denli önem verdiğinizi ve kendi kariyerinizi, kendi şahsi veya makamsal çıkarlarınızı değil, bölünmeye çalışılan, satılmaya uğraşılan, dış güçlerce İç çatışmalara sürüklenmeye çalışılan ve kendi öz vatandaşları arasında kutuplaşmalara meydan verilmiş olan bu vatanımızı NE KADAR ÇOK SEVDİĞİNİZİ VE BU VATAN SEVGİSİ UĞRUNA HERŞEYİNİZDEN VAZGEÇECEĞİNİZİ bir kez daha kanıtlamış oldunuz. Ayrıca Türkiye Cumhuriyetinde yaşayan biz cumhuriyet gençlerine de, unutmak üzere olduğumuz dürüst siyasetin hala var olduğunu ve olması gerektiğini de kanıtlamış oldunuz.
    Ben, Mersin’de yaşayan arap alevi kökenli ve Türkiye Cumhuriyeti Devletinin ve Milletinin aşığı bir vatansever yurttaş olarak, şu ana kadar hiç bir siyasi partide aktif rol üstlenmemiştim.
    Ancak, sizin kurmak üzere olduğunuz ve sizinde ifade ettiğiniz gibi, bünyesinde toplumumuzun her kesiminden insanları, Türk, kürt, arap, laz, çerkez, alevi, sünni, müslüman, hristiyan, ermeni, yahudi, süryani, sağcı, solcu, ortayolcu vs. etnik, dinsel ve siyasal kimlikleri her ne olursa olsun tüm insanlarımızı barındıracağına, kucak açacağına yürekten inandığım, Türkiye’yi merkezde birleştirici hedefli partinizde verilecek görev her ne olursa olsun Aktif bir şekilde yer almak en büyük arzum olup, sabırsızlıkla partinizin kurulmasını bekleyiş içerisindeyim.
    Tüm gücümle, benliğimle ve çevremle her zaman sizin yanınızda ve partinizde olmaktan şeref duyarım sayın Genel BAŞKANIM..
    Saygılarımı sunar, kurulacak partimizin ülkemize hayırlı uğurlu olmasını ve başarılarınızın devamını dilerim.

  14. Sevgili, yeni oluşum partimizi kuracak olan arkadaşlar..
    Kullanılacak olan parti ismi anlam ve etki bakımından özenle seçilmelidir. Yanısıra şu anda mevcut olan siyasi partilerin isimlerini çağrıştırmamalıdır. Yepyeni ve özlenen bir partiye yakışacak isim olmalıdır. YENİ OLUŞUM HAREKETİ anlam olarak yenilikçiliği ifade etmektedir. Aslında güzel bir isim olmasına karşın, Bu partimizin adı kısaltmalarda YOH partisi olarak adlandırılacaktır. Yani kimse kusura bakmasın bu olmamalı bence. Yani zaten bu partiye düşman bir yığın kişi çıkacak, YUH partisi diyecek, YOK partisi diyecek.
    Bu olmaz. One Minute !. Olmaz..
    şu aşağıda yazdığım isimleri de bir düşünelim..Değerlendirelim.. Örneğin.

    MİLLİ EGEMENLİK PARTİSİ – MEP

    AYDINLIK GELECEK PARTİSİ – AGEP

    ULUSAL BİRLİK PARTİSİ – UBP

    MERKEZİ BİRLİK PARTİSİ – MBP – MERBİP

    GÜVENLİ GELECEK PARTİSİ – GGP – GÜGEP

    VATANSEVERLER PARTİSİ – VSP – VASEP

    ULUSAL HAREKET PARTİSİ – UHP – UHAP

    CÜMLEMİZE EMANET VATAN PARTİSİ – CEVAP

    Sondaki espriydi.Ama düşündüren bir espri..
    herkese saygılar sevgiler.. Mersinli Ahmet.

  15. Değerli Yeni Oluşum Partimizin müteşebbüs heyeti.
    Ben partimiz için tasarlanan amblemimizi gördüm hazırlayanların ellerine sağlık, emek vermişler saygılıyım ama açıkçası beğenmedim. Çünkü bizim halkımızın içinde daha çok resme oy veren insanlarımız, yaşlılarımız, okuryazar olmayan yurttaşlarımız var.
    Onlara ne’ye oy vereceklerini söyleyeceğiz.
    Yani o resmi o insanlarımıza tarif etmemiz zor gibi görünüyor. Çok geç olmadan bence daha farklı bir logo yapılması gerek. Daha tanınmış bir şekil, daha iz bırakıcı birşeyler olmalı.. Örneğin diyoruz ki güvercine ver, 6 oka ver, 3 hilale ver, ampule verme sakın arı’ya ver kelebeğe ver. Peki bizim partimiz için onlara ne diyeceğiz. Ya da onlar nasıl bilecekler. Önüne gelene basacaklar mühürü o zaman.. Ya da benzer bir resme. Affınıza sığınarak nacizane fikrimi belirttim. Saygılarımla,
    Mersinli Ahmet.


Yorum bırakın

Kategoriler